Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

BENELLI TRK 502

A Tourist Soul ..... Forever 

 
Φεβρουάριος 2018. Θεωρώ ότι ήρθε για άλλη μια φορά η ώρα να αλλάξω μηχανή. Η προηγούμενη επιτέλεσε το έργο της και έφτασε η στιγμή γνωρίζοντας τι θέλω πια, να περάσω στην επόμενη.
Ήμουν ανάμεσα σε τρία μοντέλα. Οι μήνες περνούσαν και κανένα από τα μοντέλα που ήθελα δεν μπορούσα να το βρώ... Κι εκεί έρχεται ο πολύ καλός μου φίλος Λάμπρος, και μου λέει για ένα νέο μοντέλο που είδε στην έκθεση των μηχανών στην Αθήνα, και η οποία συνδύαζε ότι ήθελα...  Γενικά από συζητήσεις μεταξύ μας ήξερε τι ζητούσα.
Δεν χρειάστηκε πολύ, την επόμενη μέρα πήγα στην αντιπροσωπεία να την δω απο κοντά. Εκεί με την πρώτη ματιά, και χωρίς καν να την πιάσω στα χέρια μου, κατάλαβα ότι ήταν πραγματικά αυτή η μηχανή που ζητούσα...  
...BENELLI TRK 502...

Το σχέδιο ήταν να αγοραστεί η μηχανή μέχρι το καλοκαίρι, να την μάθω, να την εξοπλίσω, να την δοκιμάσω και αυτήν και εμένα κι εφόσον ήταν η χρονιά ενός ταξιδιού στο εξωτερικό, να είμαι έτοιμος γι΄αυτό, όποιο κι αν ήταν...
Οι συγκυρίες όμως δεν με άφησαν παρά μόνο τον επόμενο χρόνο.
 
 
 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας

Τύπος κινητήρα

Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
Κυβισμός 499,6 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 69χιλ. Χ 66,8χιλ.
Σχέση συμπίεσης 11,5:1
Μέγιστη ισχύς 35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή 46,0 Nm (4,6 kgm)  @ 6000 σ.α.λ
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
Σύστημα ανάφλεξης TLI
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Πιστοποίηση EURO 4
EFI DELPHI MT05
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα

 

Πλαίσιο

Σκελετός

Χαλύβδινος σωλήνας
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)
Διαδρομή πίσω Διαγώνιο αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα
Διαδρομή εμπρός 145 mm
Διαδρομή πίσω 45 mm
Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS
Πίσω φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS
Εμπρός ελαστικό 120/70-ZR17
Πίσω ελαστικό 160/60-ZR17

Διαστάσεις

Συνολικό μήκος

2.180 χιλ.
Συνολικό πλάτος 912 χιλ.
Συνολικό ύψος 1.465 χιλ.
Ύψος σέλας 815 χιλ.
Μεταξόνιο 1.535 χιλ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 230 χιλ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 235 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 20,0 L + 3,0 L

Ενδεικτική Τιμή Λιανικής έκδοσης 2018 (με ΦΠΑ):

5.990€ (με κάγκελα εμπρός - πίσω, δεν περιλαμβάνονται τέλη ταξινόμησης)

 Τελική Τιμή : 6.130€  

(Με τέλη ταξινόμησης, βαλίτσα 43 L, διπλό σταντ, ποδιά κινητήρα)


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

                         


 
 
 
          




            

 









 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 


***     ΕΜΠΕΙΡΊΕΣ   ***

Μετά από 2 χρόνια οδήγησης και 26.000 χλμ

.... ΤΗ ΣΕΛΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΆ... ΤΗ ΣΕΛΑ....

 ---   Η μηχανή πραγματικά το κάτι άλλο. Η οδηγική συμπεριφορά της, κορυφαία. Σταθερή, ακόμα και φορτωμένη με πλάγιους ανέμους. (Είχε και τέτοιους). Ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες... Τι να λέμε τώρα, ευχαριστήθηκα οδήγηση...

 ---   Η λίγη ζέστη του κινητήρα, κάπου χρειάστηκε κι αυτή. (Στα ψηλά με επένδυση, και χειμερινά γάντια. )...

 --- ️️Τα ελαστικά της ακόμα και μετά από 16Κ χλμ, όταν ζεσταθούν, κολλάνε στην άσφαλτο, ακόμα και σε 40-45° κλίση, (μπορεί και χαμηλότερα, σε στεγνό οδόστρωμα). Είπαμε όμως ότι γλυστρούσαν λίγο στο βρεγμένο. ( Από στεγνό σε βρεγμένο). την συγκεκριμένη περίοδο, και θέλουν λίγο προσοχή.

--- Το ABS μου χρειάστηκε 3-4 φορές , τις δύο πάνω από 100 χλμ και ήταν εκεί... Κυρίως σε κατοικημένες περιοχές... Γι'αυτό και είχα πει ....ΑΛΛΟΙ ΚΊΝΔΥΝΟΙ...

---  Γάντια θα έλεγα ότι χρειάζονται και τα καλοκαιρινά, τα κομμένα στα δάκτυλα, λόγω του ότι ιδρώνει λίγο το χέρι...

 ---  Χειρογκαζο, δεν θα πω ότι ήταν και τόσο απαραίτητο, ειδικά στις περισσότερες διαδρομές....

 ---  Οι χούφτες μπροστά από τις μανέτες, τέλειες. Στον αέρα, όπως έπρεπε... Στη βροχή δε, φανταστικές... Ήταν όπως θα έπρεπε...

 --- Βαλίτσες, πλαϊνές, θα συνιστούσα τουλάχιστον πλαστικές, με κλειδαριά, και όχι σαμάρια, για βροχές και ότι άλλο.... Η επιλογή τους έγινε για τους δύο αυτούς κύριους λόγους για μένα. Σε ολες τις διανυκτερεύσεις, τις άφηνα επάνω στη μηχανή λόγω χρόνου. Φυσικά δεν χρειάζεται να πω ξανά, γι'αυτό ήθελα πάντα πάρκινγκ, και όχι μόνο αυτό, αλλά να είναι κλειστό, ή με φύλαξη... Φύλαγε τα ρούχα σου, .... να τα έχεις όλα...

 --- κλειδαριά λίγο μακριά για δύο κράνη οπωσδήποτε... Για κλείδωμα γρήγορο εξωτερικά.

 ---  Χταπόδια ιμάντες ένα δυο, οπωσδήποτε...για παν ενδεχόμενο... Να ενημερώσω, ότι τον ιμάντα που είχα δεμένο τις βαλίτσες, μη μου απαγκιστρωθούν, από τον αέρα μου η τον δρόμο τον έκοψε...

 --- . Σπρέι λιπαντικό αλυσίδας οπωσδήποτε, χρειάστηκε μια δυο φορές...

 ---  Συνδεσιμότητα, θα πω ότι χρειάζονται δύο θύρες USB. Μια για το GPS και μία για το κινητό... Ναι χρειάστηκε να γίνει και αυτό... ( Με τις φωτογραφίες)... Επίσης χρειάζεται και θα μπορούσε να του έχουν και έναν αντάπτορα 12V ( αναπτήρας αυτοκινήτου, αναφέρεται παρακάτω). Σιγά το κόστος...

 --- Το διπλό Σταντ, δεν με βόλεψε με τις πλαϊνές βαλίτσες. Όσο κι αν προσπάθησα να την σηκώσω, ήταν αδύνατο. Μόνο με βοήθεια κατάφερα να την στήσω, για να λιπάνω την αλυσίδα.

 --- Αν και είχα τα είδη πρώτης ανάγκης, κομπρεσέρ αέρα, και κορδόνια για τα ελαστικά, κτλ, δεν χρειάστηκαν. (Ευτυχώς).... Αυτό που θα πω ότι χρειάζεται για να δουλέψουν είναι η παροχή ρεύματος για το κομπρεσέρ αέρα, τον γνωστό αντάπτορα 12V,  αναπτήρα αυτοκινήτου. Αν και είχα ένα με 12V παροχή, USB, και ενδείκτη τάσης,  βλέπω ότι θα τοποθετήσω, έναν μόνο 12V αντάπτορα, κάτω από την σέλα του συνοδηγού... Και το μονό USB που ήδη υπάρχει, θα το κάνω διπλό...

 --- . Η μηχανή Ακούραστη, άνετη, σταθερή, ακόμα και φορτωμένη, στο ταξίδι. Πραγματικά δεν αισθάνθηκα διαφορά, πλην που μου έκοβε λίγο ταχύτητα ο αέρας λόγω πλαϊνών βαλιτσών.

 --- . Δυστυχώς στις προσπεράσεις της λείπει κάτι, αλλά και πάλι τα καταφέρνει...

Δεν το συζητάμε να είχε άλλη μια ταχύτητα, γιατί δείχνει ότι δουλεύει πολύ ψηλά...

Η έκτη άκουγε το γκάζι από τα 85-89 χλμ, και τινάζονταν μπροστά, . Εάν κατέβαζες κιόλας, δεν το συζητάμε....( για γρήγορες προσπεράσεις, αλλά από χαμηλή ταχύτητα....).

---- Για τον οδηγό, Ξεκούραστο στην οδήγηση του,  βία όμως μέχρι δύο (2) ώρες το πολύ.

 --- Ο συνοδηγός τώρα, ήταν άνετα μπορώ να πω και δεν παραπονέθηκε για κάτι. Το μόνο  πρόβλημα ΕΊΝΑΙ στα πατητήρια για να ανέβει, όταν υπάρχουν πλαϊνές βαλίτσες.(ΔΕΝ μπορεί να πατήσει καλά. Υπάρχει λίγος χώρος στο πάτημα, και η μπίλια στο τέλος, που φοβάσαι μην γλυστρίσεις καθώς ανεβαίνεις).  Κάθεται πολύ καλύτερα από τον οδηγό στη σέλα.

 ---  Μεγάλο πρόβλημα η ... ΣΕΛΑ.... Που για μένα (σσ. 1,80 και 100 κιλά), τώρα θα πω, μεγάλη κουβέντα, αλλά έτσι αισθάνθηκα και είναι πραγματικότητα.

...... Ή ΤΗΝ ΠΕΤΑΣ, Ή ΤΗΝ ΑΛΛΆΖΕΙΣ... αυτά....

  Όπως την είδα, της λείπουν 4 εκατοστά, στην κάθε πλευρά, να γίνει λίγο φαρδύτερη πίσω. Η κλίση της πίσω είναι τελείως αντίθετη, σε σπρώχνει εμπρός, (καλή θέση για οδήγηση στην πολη, αλλά όχι για ταξίδι),. Θα έπρεπε, να έχει μια κλίση ελαφριά προς τα πίσω κοίλη κλιση, και ένα καλύτερο αφρώδες υλικό, έτσι ώστε, να μην πονάς, και να βουλιάζεις μέσα της όπως σε μια πολυθρόνα....(μιλώντας για άνεση που πρέπει να έχεις σε ένα ταξίδι ωρών), και φυσικά το υλικό της δεν είναι με τίποτα, μα με τίποτα ταξιδιαρικο για ώρες πάνω του...

  Νομιζω ότι μια εταιρεία που θέλει να κερδίσει κοινό, και φυσικά όταν ονομάζει και προωθεί το προϊόν της ως

...THE TOURIST SOUL....

πρέπει και να είναι κιόλας... Σιγά το παραπάνω κόστος όταν με το value for money, έχει σβήσει την αγορά.....

Εδώ, γνώμη μου είναι, ότι δεν την πρόσεξε... Δεν ξέρω, πως τα γράφουν αυτοί που δοκιμάζουν τις μηχανές στα τεστ....

Πριν πείτε κάτι, να σας πω πως, Έχω ταξιδέψει και με παντελόνι μηχανής, και με δύο άτομα... Η αίσθηση στη ΣΕΛΑ η ίδια, ....ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ...

 --- Τα αυτάκια στα κάγκελα, (αχρείαστα), ΜΗΝ σαν φανεί περίεργο, αλλά φάνηκαν πολύ χρήσιμα, ευτυχώς, στο να ξεπιάνομαι, για πολύ λίγο βέβαια, στην οδήγηση....

--- Το μόνο μελανό σημείο, αυτό στο Βουκουρέστι, με το φλας που μυστηριωδώς άρχισε μόνο του να σναβοσβήνει, και με στεναχώρησε απλά λίγο, μιας και μέχρι τότε την θαύμαζα... Και δεν ήθελα να πάθει το παραμικρό..... Ξέρετε πως είναι. Απλά μου χάλασε για λίγο την διάθεση. Ευτυχώς μετά προσπαθούσα να το ξεχάσω. Όχι ότι με το μυαλό μου, όταν το έβλεπα να αναβοσβηνει, κάπου κάπου, δεν προσπαθούσα να βρω τι φταίει....

  Τελικά με επιμονή, (όταν επέστρεψα), βρήκα τι έφταιγε...  (μάλλον). Από το καλώδιο στο τιμόνι, είχε φύγει η πλαστική φούσκα, το κάλυμμα, και είχε τραβηχτεί έξω λίγο η επαφή... Ούτε και ξέρω πως έγινε, αλλά σας είπα για τον δρόμο που έτυχε.... Μάλλον δεν έκανε καλή επαφή. Να πω και υγρασία, δεν ξέρω. Ακόμα το τσεκάρω, αλλά φαίνεται ότι αυτό ήταν...

Εντω μεταξύ, μην ψάξετε για ανοχή στα καλώδια, κάτω από το τιμόνι, στα φισάκια, εάν τύχει και χρειαστούν λίγοι πόντοι για κάτι... Είναι τσίμα τσίμα... Λυπήθηκαν να δώσουν λίγο αέρα...

 ---- Η κατανάλωση του ακόμα και με δύο άτομα φορτωμένο με ταχύτητες όχι αστεία  και όλα, δεν ξέφυγε πουθενά....

 ⛽ Μέση κατανάλωση 3,62 L (εντός, εκτός και με δύο άτομα),

Έδειξε 4,92 L  από Κοζάνη Ευηνοχώρι με 135-150 συνέχεια. (Ανεφοδιασμός Κοζάνη).

Με δύο άτομα, φορτωμένο, 4,6 L.

 Μέση Κατανάλωση : 4,5 L/100 Km


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

....  ... Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΑ ΣΠΑΕΙ........

 

Ευχαριστιέσαι, κι απολαμβάνεις το κάθε χιλιόμετρο που κάνεις μαζί της.... Η οδηγική αίσθηση... σε άλλα επίπεδα....

Καλά, δεν θα σας πω, πως την κοιτούσαν απ'όπου περνούσα... ΔΕΝ ΠΕΡΝΆ ΠΟΤΕ  ΑΠΑΡΑΤΉΡΗΤΗ.... Όταν δε σταματούσα, έρχονταν να με ρωτήσουν γι'αυτήν. Δεν μπορούσαν να φανταστούν τι μηχανή ήταν....

Εντάξει, συμβάλλει πολύ γενικά και η εμφάνιση της...

 Πουθενά ΔΕΝ αισθάνθηκα ΑΝΑΣΦΆΛΕΙΑ.... Οι άνθρωποι δε που συναντούσα, όλοι να βοηθήσουν, και με το χαμόγελο.... Καλά για την μηχανή δεν το συζητάμε, της είχα ΑΠΌΛΥΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΎΝΗ, μα γι'αυτό άλλωστε και ξεκίνησα αυτό το ταξίδι... Την έφτασα στα όρια της και αισθανόμουν ΣΙΓΟΥΡΟΣ...Μεγάλη υπόθεση αυτό... ( Εντάξει, με στεναχώρησε λίγο με το φλας, αλλά δεν ήταν κάτι άξιο λόγου).

  Για τους συνοδοιπόρους , τι να πω.... ΔΕΝ ΥΠΉΡΧΕ ΟΥΤΕ ΈΝΑΣ... μα ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ.... ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΆ..., που να μην με ΧΑΙΡΕΤΉΣΕ στο δρόμο...(κι εγώ φυσικά) . Ένα άλλο πράγμα....

  Για τους οδηγούς των αυτοκινήτων, δεν χρειάζεται να πω, πως καλά που με φύλαγαν, αλλά με το που με έβλεπαν, πίσω τους, δίπλα τους σε φανάρι, ΠΆΝΤΑ θα έκαναν στην άκρη να περάσω... ΌΛΟΙ ΤΟΥΣ...

  Τώρα, μόλις επιστρέφεις, σβήνεις τη μηχανή,  και κατεβαίνεις από τη σέλα της, βρίσκεσαι σε άλλη διάσταση, καλά που δεν θέλεις να κατέβεις με τίποτα, αλλά βάζεις και το μυαλό σου κατευθείαν, να σκεφτεί ποιος μπορεί να είναι ο...  ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ... με ένα χαμόγελο ευτυχίας να ζωγραφίζεται στο πρόσωπο σου....

 Αυτά τα ολίγα από μένα...


   





ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΛΛΑΔΑ

ΙΘΑΚΗ ΜΟΝΟΛΙΘΟΣ ΚΡΗΤΙΝΙΑ ΚΑΜΕΙΡΟΣ ΧΑΛΚΗ ΤΣΑΜΠΙΚΑ ΣΥΜΗ ΛΙΝΔΟΣ ΝΕΜΟΥΤΑ ΝΕΔΑ ΝΕΔΑ ΛΙΧΑΔΟΝΗΣΙΑ ΛΙΧΑΔΟΝΗΣΙΑ ΛΙΧΑΔΟΝΗΣΙΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΕΥΒΟΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑ ΦΩΚΙΔΑ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΑΧΑΙΑ ΠΡΕΒΕΖΑ ΠΡΕΒΕΖΑ ΠΡΕΒΕΖΑ ΠΕΛΛΑ ΤΗΝΟΣ ΡΟΔΟΣ ΚΕΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑ ΑΡΚΑΔΙΑ ΑΡΑΧΩΒΑ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ ITHAKI-ITHACA Kefalonia-Cephalonia ΑΡΤΑ - Το Γεφύρι της Άρτας ΚΟΡΩΝΗΣΙΑ Benelli TRK 502 ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΧΑΛΚΙΔΑ ΑΙΓΙΝΑ

ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

UAE UAE-Safari UAE-Burj-Al-Arab UAE-The-Frame UAE-Museum_Of_The_Future UAE-Burj-Khalifa UAE-Ain_Doubai MONTENEGRO SYM SYM SYM SYM ALBANIA SYM LAKE PLITVICE SUZUKI CROATIA CROATIA BOSNIA I HERZEGOVINA BiH SERBIA SERBIA SERBIA ROMANIA MONTENEGRO SERBIA ROMANIA ROMANIA ROMANIA SKOPIA SKOPIA